https://i2.wp.com/3.bp.blogspot.com/-KEEFM-Ejuhs/TcP8stjTxDI/AAAAAAAABUY/cM5Sz6-qGkQ/s1600/our_history.png?resize=450%2C233

Salam ceria semua, ni soalan ramalan Sejarah yang dikeluarkan pada tahun 2008. Walaupun dah berusia, tapi masih berguna jugakan? Yang penting, korang sekarang kena banyak buat latihan tau, barulah kepala otak kita tak beku, kaku, lesu, batu, kuku, sepupu, wak lu!!! Donlod jelahh… hahaha..

KLIK LINK DI BAWAH (SOALAN) :

Soalan Sejarah Kertas 1 set 1

Soalan Sejarah Kertas 2 Set 1

KLIK LINK DI BAWAH (JAWAPAN) :

Jawapan Kertas 1 dan Kertas 2 Set 1

Tengok video ni, jadikan iktibar..jangan korang jadi macam ni masa peperiksaan sebenarnya. Gelak-gelak juga, tapi tolong ambil iktibar.Inilah yang akan jadi kat korang kalo korang tak bersedia. Asyik lupa je nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Thoughts to “Latihan Sejarah SPM Version 2008 : Kertas 1 & 2 Set 1”

  1. ainnur

    interesting and superb ~

  2. cara cara untuk lulus

  3. bront anak murid anuaruddin salleh SMK JENAGOR

    cikgu, sejarah bahagian B wt cmne?

  4. NEW GENERATION

    THX TEACH ! SAVE DUIT UTK BELI BUKU……

Leave a Comment