NOTA POWER POINT TINGKATAN 4 BAB 1 : KEMUNCULAN TAMADUN AWAL MANUSIA

By Cikgu Azid

Kemuculan Tamadun Awal Manusia

Kemuculan Tamadun Awal Manusia

  1. wiggins pee says:

    ada sedikit tidak faham …

  2. Auni says:

    cikgu tengok balik blog ini rasenye ade beberape perkataan yg tersalah eja.. takut para pelajar terkeliru.. maaf hanya teguran semata-mata.. peace.. hehe..

  3. laily says:

    nk tke a note bole??btw tq

  4. Nor's Son says:

    agak membosankan sikit laa …

  5. mirul says:

    cikgu , nama tulisan mesir purba dan mesopotamia tak ada dlm nota ? cma tamadun hwang ho saja ada?

  6. anisa azwa says:

    mcm nk jawab sejarah 3 dgn betul…

  7. Zhi Qim says:

    Thanks for tis note ^^

  8. sha says:

    saya print ea nota ni untuk adik saya.. bagus dan faham.. terima kasih

  9. KEPADA SEJARAH KEMUNCULAN TAMADUN AWAL MANUSIA BAB1

  10. asraf says:

    bagus soalannya. Menarik…. Tetapi kurang satu jer… Manew skema nye… Nak check jwpn mcm mnew????

  11. hairul says:

    Kepada yang berkenaan. Inilah yang dikatakan nota. Kalu diceritakan secara terperinci maka ia akan menjadi buku sedangkan apa yang dinyatakan di atas semua ada dalam buku. Kan pepatah ada mengatakan “Kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya”. Kalau nak diceritakan, dikelas pun cikgu anda dah bercerita. Kesimpulannya, kalau nak berjaya kenalah RAJIN MEMBACA. Nota di atas boleh menjadi bahan untuk meringkaskan apa yang tertulis dalam buku. Lagipun usaha bukankah tangga kejayaan? Peace.

  12. janu says:

    YunanI…Ye koT…

  13. jef.. says:

    sangat perlu untok kertas 3 ……. mna nk taw kuar soklan tntg kemunculan tamadun awal manusia… (Y)

  14. Sri says:

    cant understan larr…:(

  15. angah hanez says:

    nota2x tak lengkap !! susah utk sy nk faham .. perkembangkan lagi mengenai nota2x ini dengan lbih menarik .. TERIMA KASIH ..

  16. KiLa says:

    – BeSS ! Thankz cikgu !! <3 '

  17. sarviniah says:

    i need this notes

  18. rosminawati says:

    ada ke cara P & p yg lbh menarik agar pljr x bosan?

  19. eyka myra says:

    saya suke kan nye tapi kalau la ade yg boleh bercerite kan senang sbb akan mudah paham . ni kena bace dan faham sendiri susah laa ->.<-

  20. Monica says:

    mcm mna nak ambil ni nota eh??bgus la…

  21. rahman says:

    bgos glak laaa…. i love you so much cik ajid

  22. Eva says:

    i need this note.. thank you!

>