Kemuculan Tamadun Awal Manusia

Kemuculan Tamadun Awal Manusia

27 Thoughts to “NOTA POWER POINT TINGKATAN 4 BAB 1 : KEMUNCULAN TAMADUN AWAL MANUSIA”

  1. anisa azwa

    mcm nk jawab sejarah 3 dgn betul…

  2. Zhi Qim

    Thanks for tis note ^^

  3. sha

    saya print ea nota ni untuk adik saya.. bagus dan faham.. terima kasih

  4. KEPADA SEJARAH KEMUNCULAN TAMADUN AWAL MANUSIA BAB1

  5. asraf

    bagus soalannya. Menarik…. Tetapi kurang satu jer… Manew skema nye… Nak check jwpn mcm mnew????

  6. hairul

    Kepada yang berkenaan. Inilah yang dikatakan nota. Kalu diceritakan secara terperinci maka ia akan menjadi buku sedangkan apa yang dinyatakan di atas semua ada dalam buku. Kan pepatah ada mengatakan “Kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya”. Kalau nak diceritakan, dikelas pun cikgu anda dah bercerita. Kesimpulannya, kalau nak berjaya kenalah RAJIN MEMBACA. Nota di atas boleh menjadi bahan untuk meringkaskan apa yang tertulis dalam buku. Lagipun usaha bukankah tangga kejayaan? Peace.

  7. jef..

    sangat perlu untok kertas 3 ……. mna nk taw kuar soklan tntg kemunculan tamadun awal manusia… (Y)

  8. Sri

    cant understan larr…:(

Leave a Reply